Monday, January 9, 2012

JAPAN!!!! 日本の!!!!!!

Hello the few people that read this blog!

I'm currently studying Japanese in school because I had been asked to return to Japan the first time I went. So, I am going to be going to Japan this summer. I don't know when and for how long but I can't wait! So, if you're a YouTuber in Japan or just want to meet me (and you live in Japan) this is your chance! I don't know the details yet but I'm thinking of maybe just tweeting where I'm at and you guys can come and meet me! To stay updated you can follow me on my personal twitter (@kutarimeikitato) and my YouTube twitter (@InfiniteBeast). I hope to see you guys!

~Eli

こんにちはこのブログ読んで少数の人々

私は日本私が行った初めてを返すように要求されていたので、私は現在、学校で日本語を勉強していますだから、私はこの日本に行くことするつもりです私は待つことができないどのくらいために私にはわからないあなたが日本YouTuberいるか、単にそしてあなたが日本に住んでいる私に出会いを求めているのであればこれあなたのチャンスです私はまだ詳細はわからないが、私はよく分からないところだけかもしれないつぶやいと思っていますし、皆さん私に来て会うことができるあなたが私の個人的なさえずり@kutarimeikitato私のYouTubeのさえずり@ InfiniteBeastで私に従うことができるアップデートを希望されますあなたがたにお会いしましょう!

イーライ

No comments:

Post a Comment